belkatop

FACEBOOK

AKTUALNOŚCI

  • Belgrad: Swoboda wicemistrzynią Europy na hali

    Ewa Swoboda, trzecia przed rokiem podczas halowych mistrzostwach Europy w Belgradzie awansowała o jedną lokatę w klasyfikacji po dyskwalifikacji Ukrainki Ołesii Powch.

TOP POLSKA

K - biegi

100 m 12.13 Marcelina WINKOWSKA
200 m 24.60 Karolina ŁOZOWSKA
400 m 54.64 Diana GAJDA
800 m 2:09.84 Kinga SZARZYŃSKA
1000 m 2:49.07 Paulina MIKIEWICZ-ŁAPIŃSKA
1500 m 4:23.71 Alicja KONIECZEK
3000 m 10:29.11 Marta ŁUKIJANIUK
5000 m 18:39.85 Katarzyna ROSIKOŃ
10000 m 33:24.08 Katarzyna RUTKOWSKA
Półmaraton 01:13:56 Karolina NADOLSKA
Maraton 02:30:46 Karolina NADOLSKA
3000 m prz 10:01.69 Aneta KONIECZEK
100 m pł 14.32 Karolina WRZESIŃSKA
400 m pł K 60.47 Mirela WESOŁOWSKA

OBIEKTY

  • Szczecinek: obiekt na finiszu

    12 kwietnia na stadionie w Szczecinku pojawiła się wizytacja Zarządu Powiatu, wówczas trwały prace związane z malowaniem lini na bieżni, czy prace wykończeniowe budynków. Obecnie wszystkie roboty są na finiszu i do połowy maja obiekt ma zostać w pełni ukończony.

ZAPOWIEDZI

  • Białystok: Mityng Gwiazd na rynku

    20 maja białostocki rynek zamieni się w arenę zmagań najlepszych lekkoateltów z całego kraju w konkurencjach technicznych. W programie zawodów trzy konkurencje: skok wzwyż, skok o tyczce i pchnięcie kulą, swoją obecność potwierdzili m. in. Piotr Lisek, Sylwester Bednarek czy Michał Haratyk.

A+ A A-
  • Nadrzędna kategoria: ROOT
  • Kategoria: Blog
  • Odsłony: 517

Czy NIKE zmonopolizował lekkoatletykę w Polsce?

 

Rzeczy której marki masz najwięcej?

Pierwsze proste pytanie dotyczyło rzeczy których lekkoatleci mają najwięcej. 76% osób odpowiedziało, że są to rzeczy NIKE, drugą firmą w tym zestawieniu była firma ADIDAS, która już w zasadzie przestała sponsorować Międzynarodową Federację Lekkiej Atletyki z dorobkiem blisko 28%. Jedno ze słabszych miejsc przypadło PUMIE, która jest raczej ciężko dostępna w naszym kraju we wzorach lekkoatletycznych, mimo takiego ambasadora jak Usain Bolt, wypadła miernie. Słabo wypadł na tym również NEW BALANCE, dorobek niecałych 4% przy obecnej promocji i wsparciu naszych polskich zawodników jest wynikiem chyba niezadawalającym. Mocne promowanie marki na mityngach lekkoatletycznych w kraju i obecność na imprezach sportowych to jednak działania długofalowe, które być może w przyszłości przyniosą pożądane efekty.

Są to głównie rzeczy sportowe czy do użytku na co dzień?

Drugie pytanie nawiązujące do funkcjonalności i przeznaczenia sprzętu. 95% osób biorących udział w ankiecie zaznaczyło opcję dt. sprzętu sportowego - to w zasadzie dość zrozumiałe. 1/5 ankietowanych używa lub ma także rzeczy wiodących marek do użytku codziennego.

Najwięcej w swojej kolekcji posiadasz:

Pytanie dość oczywiste i bez zaskoczeń - królują buty i koszulki. Jak to u każdego lekkoatlety - byłego czy obecnego. Na 350 osób 192 wybrały buty, 198 koszulki. Jak to mówią butów nigdy dość, w zasadzie koszulek też.

Czym kierujesz się przy wyborze rzeczy tej marki?

Nie cena, jakby mogło się wydawać jest czynnikiem decydującym, a jakość i wygląd produktów. Jak powszechnie wiadomo człowiek je i kupuje oczami, potem dochodzi do tego cena. W przypadku ankietowanych najważniejsza wydaje się być jednak jakość. Skoro sprzęt marek promują liderzy tabel w Polsce, Europie czy na świecie, to nic dziwnego że mamy do niech zaufanie. Niewiele osób zdecydowło się na tak zwany FAME -> czyli coś co nas wyróżni z tłumu.

5

Czy gdybyś miał możliwość wyboru rzeczy innej marki w niższej cenie niż ulubiona to byś je wybrał?

Pytanie dość kotrowersyjne jednak blisko 40% ankietowanych jest skłonna zostać przy ulubionej marce, mimo podobnej jakości i funkcjonalności innej marki w niższej cenie. Ponad 220 osób jednak byłoby gotowe zaryzykować - tutaj jest szansa na zdobycie rynku. Wystarczy tylko zejść z ceny, bowiem lekkoatleci to raczej osoby, które nie mają z tego sportu nic więcej niż uścisk dłoni trenera. Jednak jakość i wygląd nie powinny odbiegać od tych, które zaserwował nam nasz ulubieniec.

5

Ambasador ulubionej marki?

W zasadzie deklasacja ze strony naszej utalentowanej zawodniczki Joanny Jóźwik. Doskonale znana w środowisku, promowana przez firmę NIKE i to ona głównie jest kojarzona z tą marką w kraju. Zdecydowanie mniej głosów otrzymali Ewa Swoboda, Konrad Bukowiecki, Anna Lewandowska czy Adam Kszczot. Z innych marek takie osoby jak: Ewa Chodakowska, Łukasz Oskierko (Adidas), Usain Bolt (Puma), Paulina Kaczyńska (ASICS), Łysy z Brazzers (PORNHUB? - tak dla żartów - ale też ktoś go wpisał).

Którą z marek kojarzysz najbardziej z lekkoatletyką?

Ostatnie pytanie to potwierdzenie pierwszego. Lekkoatleci kojarzą lekkoatletykę głównie z NIKE i dlatego też rzeczy tej marki wybierają najczęściej. Drugie miejsce zajął japoński ASICS, o którym nie było wcześniej mowy, dalej ADIDAS, PUMA, NB i inne (UA, 4F, marki własne DECATHLONU).

5